Kiinalainen kulttuuri kumppanuuksissa ja asiakaspalvelussa

Date/time:
19.01.2018
8am - 11am

Haluatko menestyä Kiinan markkinoilla? Etsitkö kumppaneita kiinalaisista toimijoista? Kiinalainen kulttuuri eroaa länsimaisesta kulttuurista monin tavoin. Mikäli emme tiedä, mitä kiinalaiset odottavat ja haluavat, olemme aika alkutekijöissä. Suomalaisten tulisi ennen kaikkea ymmärtää kiinalaisia tapoja ja sitä miten kiinalaisia pitäisi palvella. Kun faktat ovat tiedossa, sujuvat asiat tehokkaammin. Kiinalaisella on tietyt odotukset palvelun suhteen ja on hyvä tiedostaa asiat, joita kannattaa tehdä ja joita ei.


Osallistu kolmen tunnin koulutukseen, jonka tarkoituksena on tiiviissä paketissa esitellä ne asiat, jotka on vähintään hyvä tietää ja ymmärtää kiinalaisten kanssa toimiessa ja heitä palvellessa. Koulutus on englannin- ja suomenkielinen. Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia aiheita:


Kiinalaisen kulttuurin erityispiirteitä


Kasvojen menetys kiinalaisessa kulttuurissa


Numeroiden merkitys 


Värit ja niiden merkitys


Ajan käsite


Fengshuin huomioiminen


Dos and don´ts; mitä saa tehdä ja mitä ei; käytännön ohjeita eri tilanteisiin


Perusfraasit asiakaspalvelussa ja yhteydenpidossa




Koulutuksesta järjestetään 2.3. toinen osa, jossa keskitytään kiinalaisen kulttuurin lainalaisuuksiin kaupankäynnissä. Ilmoittaudu mukaan: http://bit.ly/2AWeNTQ